Servicii

Transport
Block Box se ocupa de fiecare aspect: logistica, depozitarea si instalarea pot fi in sarcina noastra sau a clientului. Block Box pune la dispozitia clientului un personal specializat, pregatit pentru a oferii solutii concrete. Factorii care influenteaza costurile, cum ar fi cantitate, volum sau distanta sunt diminuati datorita transportului multi-modal.
Transport
Proiectare 3D
Garantie
Proiectare 3D
In ziua de azi prezentarea 3D al unui spatiu si ofertarea rapida al unui proiect dupa specificatiile clientului sunt decisive. Oferta noastra incepe de la o schita 2D care include dotarile alese de catre client cum ar fi: numarul de usi si fereste, instalatie electrica, instalatie sanitara etc. Pe baza schitei aprobate de client se intocmeste oferta finala iar la cerere pregatim prezentarea 3D a spatiului/ansamblului (interior, exterior) pentru vizualizarea produsului final dorit.
CONDITII SI MODALITATI DE ASIGURAREA GARANTIEI:
Garanteaza ca produsele comercializate sunt in concordanta cu standardele de calitate in vigoare, de ultima generatie, incorporeaza toate imbunatatirile recente in proiectare si sunt in conformitate cu standardele CE. Perioada de garantie a containerelor BLOCK BOX este de 24 de luni, ceea ce presupune repararea gratuita a produselor cu defecte datorate producatorului, iar in cazul in care nu poate fi reparat, va fi inlocuit cu un produs similar. Garantia se acorda cu conditia respectari instructiunilor de folosire, intretinere, transport, depozitare, manipulare, montaj al produselor achizitionate. Consumatorul poate beneficia de piese de shimb si service – postgarantie contracost.
Are dreptul de a notifica imediat furnizorului, in scris, orice plangere sau reclamatie ce apare in conformitate cu documentul referitor la calitatea si/sau cantitatea produselor solicitand remedierea si/sau inlocuirea in perioada de garantie in termen de 10 zile de la primirea reclamatiei. La primirea unei astfel de notificari, furnizorul are obligatia de a remedia defectiunea sau de a inlocui produsul, fara costuri suplimentare pentru beneficiar. Timpul de raspuns la sesizare este de 24 ore, timpul de remediere a defectiunilor va fi de maxim 10 zile lucratoare.
Se considera defectiune datorata producatorului si va fi remediata intr-un termen rezonabil situatiile care impiedica derularea activitatiilor in interiorul obiectului, cum ar fi:
– scurgeri de apa pluviala din tavan;
– infiltrari de apa pluviala in pereti;
– functionarea defectuoasa a tamplariei (usi, ferestre);
– functionarea defectuasa a instalatiei electrice.
In eventualitatea in care se constata ca deficienta produselor nu constituie defectiune datorata producatorului ci este datorata unei utilizari necorespunzatoare, beneficiarul asigura cheltuielile de deplasare si constatarea furnizorului. Garantia nu se aplica pentru daune, deteriorari, defectiuni provocate de factori externi: incendii, cutremure, inundatii, traznete, socuri mecanice, socuri termice, fumuri corozive. Nu fac obiectul garantiei nici interventiile neautorizate asupra produsului, modificari, improvizatii, deteriorarile de genul: zgarieturilor, loviturilor, fisuri, rupturi, indoituri, deformari fizice/mecanice neexistente in momentul achizitionarii/desigilarii produsului. Aceste lucruri aducand dupa sine anularea garantiei.